Jag har en blåsa i munnen

Finns det något värre än att ha en blåsa i munnen? Jag hade mycket noggrant förberätt mig inför mitt möte idag med några lirare som är värda ca 1 miljon pengar för vårt företag.
Jag tog på mig min präktiga tröja (alltså hade jag möte med smarta kvinnor - har jag på mig opräktiga kläder ska jag så klart träffa osmarta män) Jag tänkte igenom vad jag skulle säga, övade på att se seriös och tråkig ut och gick in genom dörren.
Den här blåsan jag har i munnen pajade precis hela presentationen. Två gånger kom jag på mig själv med att maniskt föra tungan till blåsan som sitter på insidan av underläppen. Varför göra man så?
Vet ni hur man ser ut när man har tungan vid underläppen?
Ni kan ju tänka er hur sugna dom måste blivit på att göra affärer med mig.
MEN det visar sig att jag är en rätt duktig apa ändå, för jag gick därifrån med kontraktet och en stående inbjudan att komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0