Åh, jag tvår mina händer...

...jag känner ju ett visst ansvar för er underhållning, men vad ska jag roa er med idag?
Jag och Theo har haft en slapp eftermiddag helt befriad från föräldra-ansvar.
Aha, tänker ni, har barnen varit hos barnvakt? Nix, vi bara struntade i att ta vårt vuxna föräldraansvar idag. Istället har barnen fått strypa varandra bäst dom vill i en ghettoinspirerad gangsterklubb i källaren.
Efter ett tag kom den överlevande fithingmästare upp för trappen. Vi berättade då att det snart var dags för korv stroganoff. Då gick fithingmästaren ner igen med tunga besvikna steg, med önskan om att vara lika strypt som sina bröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0