Äckelrysning

Det är inte mycket jag skriver om mitt jobb. Men imorgon har jag och den andra tjejen, vi är två tjejer totalt, resten är 12 gubbar, utbildning. Jag brukar inte vara ovillig att lära mig nya saker, men när det inte ens är en babian, utan snarare röven på en babian som ska hålla i utbildningen, så blir jag väldigt trotsig.
Den här babianröven, som ska hålla i utbildningen imorgon, stod som klistrad och gned sig mot mig och min kvinnliga kollega på konferensen hela förra veckan, flämtandes som en jäffla blodhund. Det blir inte bättre av att kollegan viskar till mig; Förra året på konferensen slickade han mig spontant i örat, sen skröt han för alla om thailändskan han köpt sig tid med uppe i Åre, medan den korkade frun var hemma och snöt ungar. Äckelrysning big time.
Hade han gjort det på mig, slickat mig i örat, hade de fått gräva upp hans tänder ur halsen på´n.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0