Jag pallar inte mera snö nu!!!!

Är det hemskt omoget av mig att köra fast med biljäffeln i en snödriva, gasa mig blå på alla dessa satans växlar som jag inte helt begriper mig på, utan att komma nånstans, för att sedan gå ut och skrika könsord till snön?

Nej det är det inte! Det är baske mig på tiden att någon säger ifrån till det här elendet.

Jag är en hårt arbetandes småbarnsmamma med en aning för många ungar, rynkor och extra kilon på röven, jag har tusen saker jag hellre vill göra än att skyffla fram en bil, med en iskall skyffel utan vantar, till grannarnas stora skadeglädje, medan pattsvetten rinner ner på magen och avgasen sprutar mig i ansiktet.

För guds skull jag skulle ju bara backa ut genom grindhålet!

Det roliga är, som min kära make mycket vänligt poängterade för mig i en lätt mästrande ton, att det här händer mig varje år. Jag backar alltid ut nån av bilarna i rabatten istället för att hålla mig på uppfarten när det blir snö ute.

Märkligt nog händer det aldrig min man för; Jag skrapar ALLA rutorna och backar låååååångsamt och ett satans överlägset tjat.

Är det för mycket begärt, lite sol, två hängtuttar i en bikini som det ironiskt nog står "Puma" på och en varmkorv?! Thats all I ask...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0