Helgen som gick...

I fredags kväll åkte vi ut till Nynäshavsbad och myste vuxenmys, utan tre ungar och ett jävla liv och HAN KLEV PÅ MIN MACKA!!!  etc, etc. Ni hajar.
För er som inte varit här, kan jag berätta att Nynäshavsbad är ett kanonfint spa som ligger vansinnigt vackert mitt i Nynäshmn. 
Här nere fick vi behandlingar (OBS; Inne i det vita villervillakulla huset, INTE på stranden) Här är så fint att vara att ni ska tigga och be era chefer om att de ska ha er nästa konferens här maten är dessutom grymt god, så har man vägarna förbi kan man svänga inom och käka middag.
En orakad prins i mitt sovrum, Grrrr...
En öm moder som låtsas att hon ska ut på sin första date, och att tre ungar en hund och en katt samt en karrär som aldrig riktigt ville ta fart är lååångt borta...
Ibland måste man få fly verkligheten lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0