Gissa vart jag är...?

...i vårt helt nya färdigställda badrum!!! Fanfar! Trumvirvel! It´s klart!

Här spottar jag ut min tandkräm om kvällarna

Här hänger vi våra handdukar på tork. Ytterst sällan hänger vi upp nåt av barnen. Ytterst sällan, men Theo har försäkrat mig om att den håller för det också...

Ni som har undrat vart jag får till alla mina viktiga blogginlägg. Nu vet ni.

Två handfat - För husfridens skull.
Och ser man på, ungarna gillar det också! Nu vill jag att berömmet ska välla in i kommentarsfältet, var gärna övertydliga med er missunsamhet och avundsjuka, give me, give me!

Kommentarer
Postat av: Rocktjejen

Oj vad fint! :)

Jag har följt din blogg ett tag, men har ej kommenterat tidigare. :)

Kan bara säga att den är rolig. :)

Mvh/

2012-02-14 @ 00:21:54
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jättefint och då ska man inte glömma att badkaret är en perfekt barnvakt till alla tre!!!

2012-02-14 @ 12:15:31
Postat av: Sarah

Åhh va fint! Lyckos dig!!! Puss

2012-02-15 @ 13:59:52
Postat av: Anna på byvägen

Tjusigt! Dom små änglarna har invigt karet redan ser jag. Dags för en tjejspakväll i nya badrummet tror jag ( med bubbel i glaset istället för karet:-)

2012-02-16 @ 13:30:27
Postat av: Ritva Linde

Vad fint ni har det. Jag sa just till Robert att om man vill skratta lite ska man gå in på din blogg. TACK för alla leenden och skratt jag får av dig.Jag tycker du är såå.. bra.Trevlig helg Kram

2012-02-24 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0