En söndag med svärföräldrarna

Då Theos far inte hunnit gratulera Theo på 35 årsdagen, körde de våghalsigt ut till oss på landet för njuta av vårt sällskap.

Vi satte som vanligt Anne-Maj i arbete direkt när hon klev in genom dörren.
Hugo blev snaggad och snyggad.
Theo fick paket, efter paket, efter paket, efter...
Bland annat en helt sprillans ny Pasta-maskin. Han ska alltså från och med nu göra egen pasta, till gästernas jubel och beundran. Vi har inte prövat den än, så än så länge älskar vi den.
Theo och son.
Jag invaggade Anne-Maj i falsk förhoppning om att hennes arbetsdag var slut och sen...
- Jo du, nu när du ändå är här, du skulle inte kunna...?
Och så blev även jag hårstylad. Det var, enligt Anne-Maj, Mycket, Mycket behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0