Bloggen tillfälligt stängd pga kräksjukan

Suck vad trött man blir. Hela familjen utom jag ligger och kräks i varsitt hörn, självklart har jag klarat mig, vilket betyder att familjen använder mig som en slags otrevlig Room Service 24 timmar om dygnet.

Casper: Mamma, ny kräks jag igen kom och byt lakan!

Lucas: Mamma, jag hann inte till kräk-hinken (alla har sin egen för att effektivisera mitt slavarbete) kom och torka!

Theo: Kan vi inte ligga med varann ändå? Vad gör det om jag fiser lite under täcket?

Casper: Nu tror jag att Hugo kräktes, men han vägrar att spotta ut nappen så allt rinner i ett enda gojs ner för hakan.

I natt bytte jag lakan och torkade kräkungar 5 gånger. Jag är helt slut nu, och det värsta är att INGEN tycker synd om mig.


Kill Me Now!!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är tapper!! Imorgon får du vila upp på jobbet!!:)

2012-02-19 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0