Vad jag förväntar mig från er i år:

Snygga julkort.
 
Jag förväntar mig härligt fina familjebilder på er själva, era barn och ev, husdjur.
Ni ska se lyckliga ut, barnen ska stå uppradade vattenkammade och klara och hela julkortet ska skänka mig en känsla av att gjort er till bara för min skull i sann julanda.
 
 
Vad jag inte vill ha:
 
Fula julkort.
 
Ser ni inte fantastiska ut, skicka för guds skull inte ut kortet. Faktum är att i år kommer jag att returnera alla fula julkort till er tillsammans med en straffbanan. 
 
Ni som inte skickar kort på er själva ombedes att köpa de dyra julkorten som stödjer barncancerfonden eller SOS Barnbyar, så att ni åtminstone bidrar till något bra, vanlig enkel hyfs kan tyckas - ändå skickar våra stenrika släktingar och vänner ut billiga kort på tomtar som inte ens ser ut att gilla julen själva?! Skärpning.
 
Den av er som vågar skicka ett lamt julkort via mail till oss riskerar att få ett virus tillbaka som tack för er miljövänliga snålhet. 
 
Bra, då är ni med på vad som gäller? Då är det bara att sätta igång och göra er till för mig :o) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Då utgår jag från att jag får ett kort på mina älsklingar!/Kram

2012-12-13 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0