Visste ni att jag snart blir mamma igen?

Jag kan knappt vänta längre! Jag har redan börjat spana in alla söta bebiskläder och barnvagnar, läst in mig på vad bebisen gör i vecka 24 som jag Smilla är i, och börjat le igenkännande och nicka menande mot andra gravida kvinnor. Jag är så redo för detta.
Det är ju väldigt viktigt att barnet hör sin mammas röst, och där kan man inte säga att jag ligger på latsidan direkt...
Eventuellt så kommer bebisen att bo större delen av tiden hos Smiklas, det börjar sakta sjunka in hos mig nu, MEN de har lovat att vi ska ha en variant av delad vårdnad, där jag köper presenter till deras bebis mot att jag då och då får promenera helt ensam med deras barnvagn. Dock har de inte lovat att deras bebis ska ligga i vagnen medan jag är ute och promenerar med den, vå får se hur vårdnadstvisten går liksom...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha du är så söt. Igår berättade vi för några släktingar om vilka som skulle bli gudföräldrar och när jag nämde ditt namn fick jag en spark!! Tecken eller vad!! Puss puss

2012-05-02 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0