Jag har nästan varit utomlands!!!

Jag och Jennifer alltså. Vi har färdats över berg och dalar, förbi Upplands Väsby, genom Uppsala och landat i....

....Gävle!!!


Ni: Vad gjorde ni där, vad gjorde ni där??

 

Jag: Dudes, va tror ni? Vi spenderade våra mäns surt fördärvade pengar, och vi tänkte oss inte för en enda gång! Jo, en gång, när vi såg den här skyltningen, men vi gick raskt vidare.






Lite oväntat hittade vi en röd tråd som löpte mellan alla skobutiker i fucking Gävle, nämligen, stripp-skor. Så grattis alla män i Gävle, ni kan njuta av erotiska skodon och era fruar av utsikten.

Nu kanske ni undrar varför vi åkte enda bort till så långt bort? Jo ni förstår...


...i ett mycket svagt ögonblick lovade min man att han skulle följa med sin vän Dick till Gävle för att glo på en traktor och ett tåg, tydligen en jättestor mässa dit underliga intresserade männsikor åker för att lyssna på motorer, äta delicato bollar och ha truck-kepsar på huvudet.

 

And so he did.

 

Theo: Vi hade iaf tur med vädret.

 

Nästa gång ska Theo tvinga Dick att följa med honom på tatureingsmässan. Eller kanske snusmässan. Eller kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0