Nej, har vi verkligen lovat...?


En sån där dum grej som man gör. Lovar barnen att ikväll ska ni få vara uppe extra länge och se på Robinsson. Bara för att de var så himla mysiga på eftermiddagen. Bara för att man vill va en supercool mamma.

Och nu?

De har gjort varvet i hela vardagsrummet, härjat, gapat och retat gallfeber på oss.

Någon blir arg för att någon slår en ballong i huvudet på den andre. Någon skriker att han minsann ALDRIG ska förlåta sin brorsa för detta ballong-övergrepp. Någon skriker att han vill hoppa i sjön (barnens far) och absolut inga barn sitter stillsamt och ser på Robinsson.

Neeeej, har jag föreslagit detta? Var det jag som lovade det här? Why, God, why?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0