Jag vill ju bara leverera lite underhållning...

...till er och så funkar inte blåtanden, så inga bilder vill hoppa in i datorn.

Det här gör ju allting så mycket mer komplicerat. Jag hade ju väldigt viktiga saker att berätta för er. What to do?

Jag har gnuggat telefonen mot datorn. Jag har skakat om min mobil och fräst könsord. Jag har slagit på datorn. Jag har tryckt på guds alla knappar samtidigt och inte varit det minsta varsam och ja, jag har frågat en man. Ingenting hjälper.

Ni får helt enkelt vänta tills det löser sig.

Förklaring till
"Generationen äldre": Blå tanden är den funktion som liksom mailar in bilderna från min mobil till min dator.

Förklaring till "Generation yngre": Ni skulle bara veta hur många gamlingar som hänger här inne på bloggen, varför då kan man fråga sig? Jo, för att det är här dom lär sig de livsviktiga fakta de inte kan få genom Dagens Nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0