Det känns som om...

...jag kommer allt närmre en latmask-blogg facebook profil. Jag hinner ju aldrig skriva nu mera.

Har ni tröttnat? Vill ni tumma mig istället från och med nu?


Testing Facebook;


Jag har just varit på toa.

Fyra personer gillar detta.

Så bra.


Jag tror att jag börjar haja grejen nu. Facebook är till för dem som jobbar. Dom som är dödströtta, vars liv är vigda åt att tjäna stora pengar, åt stora företag.
Bloggar är till för dom som är mammalediga. Med betoning på lediga.

När jag kommer hem nu om dagarna är jag så sautikens trött i skallen att jag har svårt att minnas vad alla i familjen heter.

Rätt svar är: Casper, Lucas och Hugo.

Just det, jag är ju gift oxå. Med Theo. Och jag heter Anna. Och jag har ett jobb nu.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du får inte sluta....hur ska vi andra som jobbar fördriva tiden på jobbet :-)

2011-09-08 @ 20:41:56
Postat av: Anna

Tack du söte! Puss :o)

2011-09-08 @ 21:05:29
Postat av: SaraK

Lugna dig hjärtat,lägg inte ner. Om ett par månader från kommer du att blogga på arbetstid... :)

2011-09-08 @ 21:51:28
Postat av: Baddräktskungen

Du borde skaffa Facebook och bara vara ironisk till 100%! Det vore rätt skoj. Driv med den stora massan, alla på en gång! Do it! ;)

2011-09-13 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0