Loppis!

Är det en loppis man ska gå på, så är det Majas Loppis.

Maja, för er som inte vet, är ett slipat inrednngsproffs, så det kryllade av små exklusiva fynd. Maja hade färgkoordinerat hela sin loppis och guidade mig runt från den Rosa hörnan, till den röda hörnan, til den blåa hörnan,till den...



Eftersom att jag inte kan gör något med måtta, så slog jag till på de stora klunsarna; Nämligen Majas mattor.

Så nu nästa gång när ni kommer hem till lilla familjen i det vita lilla huset på prärien, så kommer ni till en helt ny värld. Ja, eller åtminstone två helt nya mattor.

Är ni fler där ute som står och ska ränsa ut massa kul inredning, let me know, jag kommer utan min man, men med hans pengar. Så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0