Jag har varit i Paris hela helgen!!

Världens bästa present ever! Och det blev bara bättre och bättre, eftersom att Theo äger ett café, bjöd han med sig delägarna, till min stora förtjusning, på mycket seriös caféspaning i Paris!

 

Jag har hur mycket bilder som helst, för att inte tråka ut er, så pytsar jag ut dem pö om pö, här är en del;

 

 

Vid Eifeltornet.

Tur att någon av oss är pigg. Jag blev helt slut bara av att titta på jättekön för att få åka upp i tornet, och sa pass på den.

 

Sarah med Hugo

 

Kärlek

 

Utanför Sacre Coer (Till er som inte läser flytande franska; Sakrikör, kyrka, stooor)

 

 

Utanför konstmuseet Louvren. Det var faktiskt känt innan Da Vinci Koden släppts på film. Jo, det är helt sant.

 

Niclas vägrade att lämna Paris om han inte fick se...

 

...Den här, fniss. Jag kan intyga att den ser precis lika trist ut live som på vykorten. Men det var enda sättet att slippa Niclas tjat om Mona Lisa.

 

Den uppmärksamme kan skåda min man på tavlan...

 

Se så roligt vi har!

 

Fler ljuvliga bilder imorgon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0