Små små ord av kärlek

Theo tvingar mig att koka te.

Efter tretton hintar och fyra hot om att det skulle vara förnöjsamt att dricka te, ger jag slutligen upp. Jag lomar ut i köket och kokar te.

Det är kärlek det, och jag blir belönad, när jag kommer tillbaka mumlar Theo i mitt öra;

- I love you bitch.

- I love you whor
e, viskar jag lyckligt tillbaka.


Små små ord av kärlek, och vet ni, vi har sagt så sen vi låg träffades första gången, visst är det vackert?


En av våra vänner kallar sin fru för "Gumse-lumsan" en annan sin för "Lilla älsklingsfittan" Små små ord av kärlek som är rätt olika men ändock  betyder samma sak, me like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Te kan hjälpa mycket:)

2011-05-25 @ 23:12:24
Postat av: Bragehelena

Thanks for the info!

2011-10-06 @ 13:58:26
URL: http://bragehelena.blognext.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0