Konsten att avstå från knark och horköp

Alltså, man blir ju lite ledsen när man läser om Ola Lindholm, Bollibompa Ola som tydligen drar i sig kokain mellan mötena som chefsredaktör på Kamratposten.



Man kan ju tycka att kändisarna vid det här laget borde ha lärt sig att just knark, horköp och skattefiffel sällan går att dölja särskillt länge, så varför riskera allt?
Så då läste jag på Olas blogg häääär att allt förstås är ett stort missförstånd, hur frustrerad han är och besviken för att han tillsvidare är kickad från alla uppdrag, och då tycker jag såååå synd om lilla Ola och hans snyftane barn och sambo.

Men sen läser jag på DN hääär att det narkotikaspår som de hittat i Olas kropp är ovanligt högt och bara går att få i sig från koks och då tänker jag att Ola från och med nu kommer att få ändra namnet på sitt visitkort till (K)Ola...

Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0