Jösses vad tiden springer iväg...

...när man inte gör någonting alls.

Egentligen borde jag underhålla er med något förstklassigt, men höjdpunkten i min vardag har idag varit att Hugo inte spottade ut sin gröt i mitt knä, nivån är med andra ord ganska låg här hemma  i lyxvillan.

Imorgon händer det desto mer spännande. Då ska jag ge mig ut på ett jobbmöte som kräver att jag uppför mig på ett felfritt vuxet sätt, utan att dra vitsar som faller platt på golvet och utan att smyga ut små fisar i hela konferransrummet, oj, oj, hur ska det gå.

Men Hugo ska faktiskt också jobba imorgon. Jag ska försöka att smygta lite bilder från det imorgon, får se om hans mamma blir utkastad eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0