Det var soligt på Solsidan

Vi åkte ut till Annika och Danne idag. Hemma i lyxvillan var det frid och fröjd, som Annika sa och syftade på att hennes man dragit iväg för att jobba bakom kulisserna på Gladiatorerna, som spelas in i dagarna tre den här veckan.

Dannes jobb där är att knäcka rätt alla sargade galdiatorer med sina magiska kiropraktorfingrar.

 

Minns ni att jag berättade att Theo blivit skadad, och att hans lätt berusade fru inte var istånd ens att skjutsa honom in till sjukan?

TaaDaa! Så här ser mitt dåliga samvete ut den här veckan. Nu tvingas han gå med armen i en mitella. Eller heter det nutella? Eller har han armen i en nutrilett? Skitsamma, ni fattar ju vad jag menar.

 

Han har så ont att han får gå med armen i en inte allt för klädsam påse på magen, men som plåster på hans onda axel (som fick ta emot 95 kg Theo när han skulle göra ett avancerat döds-skutt på taj kvandon och landade med ett brak på axeln) så får han, enligt egen utsago, under inga som helst omständigheter göra hushållsarbete eller bära runt på egen avkomma. Hugo.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj, ja han ser verkligen skadad ut. Kommer han repa sig???? :-. Niclas har en dunderkur som fungerar mot det mesta, skölj ner middagen med innehållet från en halv whiskeyflaska...tål att testas iallafall!

2011-05-23 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0