Bästa födelsedagen

På min födelsedag fixade Sarah och Niclas världens bästa picknick i parken utanför konstmuséet. De shoppade mat och alkohol i en hel evighet för att det skulle bli rätt...

...och rätt blev det definitivt.

Nu ser det ut som om vi gick till parken och drack picknick, men det fanns verkligen allt möjligt att knapra på, ostar, oliver, jordgubbar etc.

 

 

Sarah får en fantastisk idé efter fyra glas champagne. Inför ett helt barnkalas i parken med förvånade gloendes ungar...

 

 

...klättrade hon upp i en av statyerna och ropade; "Fram med kameran, jag har en känsla av att det här blir en väldigt fin bild på mig". Och ja. Det blev det ju.

 

Bästa födelsedagen ever!

 


Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Läser din blogg ikväll. Mycket fina bilder och intressanta artiklar. Har själv en blogg som jag har lagt in som adress i den här kommentaren.



Mvh Johan Brodd

2011-05-03 @ 23:38:04
URL: http://www.m4um.net/wp/johanbrodd/
Postat av: Sarah

Bara det bästa är gott nog när det kommer till dig darling!!!

2011-05-04 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0