Vem är mest kåt i ert förhållande?

Var på lunch idag hos mormor och morfar, jag fick hemrullade köttbullar med potäter sås och lingon.

Medan vi sitter runt bordet och äter säger min morfar, som inte är som andra män i 80 års åldern så här;

Den som är mest kåt i ett förhållande avgör barnets kön. Om mamman är mest sexuell så blir det pojkar, om pappan är pilskast så blir det flickor. Jo det är ett biologiskt faktum enligt min manlige vän som fick 3 döttrar.

Som ni märker har jag rätt tunga gener i allmänbildning att brås på.

Anledningen till att vi pratade om det var för att min kusin just fått barn, och vill ni ta reda på vem som var mest kåt i deras förhållande kan ni se bildbeviset hääääär!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!



Ja vad ska jag säga, svårt att säga emot vetenskapen! Science är ju liksom science :)

2011-03-28 @ 17:46:38
Postat av: mannen

Jaha, då fick jag reda på det :)

2011-03-28 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0