Kampen om ära och berömmelse

Lägger upp en radda enormt suddiga bilder från igår. Jag skyller allt sudd på dålig belysning.

 

Vi var alltså på Ball Breakers inne i stan igår och körde en blodig 5-kamp med våra vänner.

Med tanke på alla våra vänner är gamla avdankade elitidrottare så kan jag säga att stämningen var artig på ytan men inom oss så kokade tävlingsnerverna...

 

 

Födelsedagsprinsessan


Jag var så grymt glad över att Emmy skulle vara med, hon är nämligen gravid i 7:e månaden, vilket betyder att jag rimligen borde kunna slå henne åtminstone i grenarna. Så ni kan tro att besvikelsen var stor när hon dök upp med den mesigaste lilla pluttmagen ever, hennes Eric ser ju seriöst mer gravid ut än Emmy...

 

Elin & Smilla

 

Jag och Theo mötte såklart toppskiktet av vinnarskallarna, Madde & Magnus, pressen var enorm.

 

Madde & Magnus eller Maddus som vi mycket fyndigt (tycker vi själva) kallar dom

 

Elin valde att psyka motståndarna med sin talang för biljardliggning


Magnus var så sjuuukt koncentrerad att jag och Theo blev helt svettiga av looserskräck


Madde lyckades dock aldrig skrämma upp oss på samma sätt som sin man, ha ha!

 

Theo skjuter på änder

 

Jocke hade mer tur med tjejerna än med bowlingen...

 

Theo och Robin sopade banan i den gren som mellan killarna var den mest åtråvärda placeringen i hela tävlingen. Slå långt med en golfklubba.

 

Theo och Robin är i toppen, lägg märke till att mitt slag (47 meter) inte ens kvalade in till den här listan?!

 

Fast vann gjorde snutjävlarna, Kajsa och Christoffer, tror ni att dom glänste när vi skulle skjuta ner änder med pistol eller?


Magnus ville gärna att jag skulle fota vårt scooreboard, där det med all tydlighet framgår att Maddus var liiiiite bättre än bonnläpparna dom mötte. Oss.

 

Linnéa och Jakob

 

Elin & Robin

 

Smilla Kajsa & Sara

 

Vi hade det så vansinnigt mysigt igår, så vi hoppas att Sara snart vägrar att fylla år igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0