10 cm från Hugo

Hugo är inte riktigt frisk än, vilket betyder att jag spenderar enormt mycket tid med att bära på honom, som en god mor förväntas man tycka att det är givande, men inte den här ömma modern. Jag tycker att livet är mycket mycket hårt.

 

Utmaning; Be er partner stå tryckt med näsan mot duschkabinen när ni duschar och gallskrika tills det känns som om ni har en borr i huvudet och som att det bara är en tidsfråga innan tanterna från socialen stormar bostaden då barnmisshandel verkar vara troligaste orsaken till allt skrikande. Välkommen till mitt liv!

 

Här får ni dagens bästa "Jag är aldrig längre än 10 cm från Hugo" bilder;

 

 

När Hugo däckade en stund passade jag och Theo på att utforska nya karriärsmöjligheter:

Jag som chefskonditor på Theos cafée, ha ha ha!!!

 

Theo drog saken till sin spets och gjorde egna Dunkin Donuts och resultatet...

 

TADAAA!

 

Seriöst,  med sån här kokkonst borde vi få göra en egen kokbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0