Supersvenskt skvaller



Kungen
har nyligen sagt nåt väldigt oväntat inför en grupp jounalister ang Drottningens hälsa, och jag citerar för det är så roligt;

– Jo, bara för dig ska jag berätta att hon (Silvia) är så sjuk att läkarna måste skära öronen av henne!


Ha ha ha! Skönt då slipper Silvia höra mer om vart Kungen stoppar sin kungliga spira i Camilla Henemark





Unicef har blivit av min sin kokainälskare till ambasadör. Den gamla pundaren valde att hoppa av själv (ytterst tveksamt, men låt gå) så nu söker Mikael Persbarndt ny sysselsättning.

Mitt förslag: Ta hand om dina barn din dryga patetiska pulvernäsborre.




Jag fattar inte riktigt vad det är som Sverige Demokraterna är så förbannade för.

Jimmy Åkesson tjänar 56 000 i månaden för att sitta i riksdagen (det gjorde Mona Sahlin oxå) utöver det så kräver han 36 000 kronor varje månad från sitt eget parti. (Mona Sahlin fick 84 000/månaden av socialdemokraterna) Partiet är nu rasande och nu hoppar halva partiet av för att de tvingas jobba gratis. Varför?!

Är inte det här hela kärnan i partiets ideologi?! Trampa på andra människor.

Visste inte partimedlemmarna när de röstade vad partiet ville uppnå, eller var det bara ok, så länge det var människor utanför partiet som kom i kläm?

Heja Jimmy Åkesson! I den här takten är nog hela partiet ett minne (tokhöger)blått om några månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0