Skvaller!

Det här snackas det om just nu i USA, landet som tycks vara en enda stor kändiscirukus med freaks, läs och förundras över hur klassiga dessa mångmiljonärer är;



Rapparen 50 Cent har gjort bort sig mer än vanligt den här veckan. Medan Japan upplever sin värsta katastrof genom tiderna och kämpar för att överleva skriver rapparen på sin twitter-blogg

"...tur att jag redan har evakuerat alla mina horor ifrån Japan...."

När fansen hagalde in arga kommentarer försökte den lille tönten att rädda sitt rykte som en cool snubbe med följande twitter inlägg;

"....vissa av mina inlägg kanske är lite väl provokativa, men hey, jag är cool vad jag än skriver, jag är 50 cent..."

Det här sågs inte med blida ögon och nu har puckot fått gå ut och göra avbön i tidningarna. Felåt, felåt, felåt, det var dumt, dumt, dumt. Typ.



Disney prinsessan Vanessa Hudgens har tidigare i sitt liv tagit nakenbilder som inte riktigt ser så High School Musical ut, nu sprids dom som en pedofilvåg över hela världen. Aj, aj, aj vad hon ångrar sig nu.

Jag lägger inte upp bilderna, men länkar till artikeln hääääär




Den sörjande änkan och den avlidne maken

Den ganska bisarra änkan Courtney Love erbjöd i helgen musikreporten Nick Strauss att snorta i sig lite av den avlidne maken Kurt Cobains aska. Hon ska tydligen ha tagit fram urnan, visat honom en påse med aska och frågat om han ville snorta lite Kurt.

"She leaped off her bed and suddenly said, 'Say hi to Kurt,'" Strauss told. The singer then produced a tin container which contained a "plastic bag full of white ashes."


"Too bad you don't do coke," Love said, according to Strauss. "Otherwise I'd suggest taking a metal straw to it."


"Yeah, I don’t think that would be the right thing to do," the writer claims he replied.


"I'd like to though," Love reportedly said.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0