Nu dör jag

Theo upptäckte att hela soppåsen rörde sig i en slags samba-rytmisk-dans igår. Öppnar påsen kikar ner. Stänger påsen blixtsnabbt, kastar ut hela påsen genom köksfönstret. Går och lägger sig.

Morgonen därpå;

Theo: Duuuu.... Om du undrar varför det ligger en soppåse på altanaen så är det för att det sprang runt en mus i den igår.

Nu dör jag. Theo verkar inte särskilt skärrad av det faktum att en gnagare haft raveparty i våra sopor, lite som att, nu vet jag det och kan gå vidare.

Gaaahhhh!!!


Kommentarer
Postat av: Nate

Finns inget värre en gnagare på besök! ;-)

2011-03-30 @ 19:25:00
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0