Mitt liv är inte så spännande...

...just den här veckan. Inte om man jämnför med mitt vanliga superflashiga liv, ha ha ha.



Den här veckan har följande inte hänt; Inga skandaler, inga hemliga älskare, inga psykotiska utbrott, bara jag, min hund och min bebis.

Jo, förrästen, eftersom att mobiltelefon företaget 3 fortsätter att skicka fakturor till mig, fasten jag ringt upprepade gånger, lyckats få en chef på mellan nivå att lova att för alltid radera mig ur deras register eftersom jag inte är deras kund samt fått ringa och be att alla fakturor stryks, så fick jag idag anledningatt ryta till på allvar.

Den här gången skickade jag ett mail, man vill ju ha det skriftligt, helst i deras blod...

Utdrag ur mitt skickade mail;

"...eftersom att större delen av er personal tycks helt inkompetent och lätt efterbliven kanske ni ändå ska överväga möjligheten att kräva minst gymnasiekompetens av dem som sitter i ledningsgruppen..."

Nå, va jag för hård mot dem? Nä, jag trodde väl inte det heller, det spelar nog inte så stor roll vad man skriver till dem, jag inbillar mig att ytterst få i den koncernen kan läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0