Kan ni gissa vilken kändis...

Som spås att bli den mest framgångsrika 2011 med sin klädlinje?

 

Precis som att alla svenska kändisar känner ett trängande behov av att ge ut en kokbok då och då för att hålla kändisskapet vid liv, så känner de amerikanska stjärnorna att de bara måste få ge ut en egen klädeskollektion.

 

"Jag älskar ju liksom kläder och skor, tihi!" säger dom, och sen lanseras det ena magplasket efter det andra.

 

Men några få stjärnor lyckas faktiskt. Jag trodde ju att Victoria Beckham skulle bli den som tjänade mest stålar på designa kläder 2011, men så är inte fallet. Kan ni gissa vem som förväntas sälja de här kläderna för en MILJARD kronor 2011...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är den här donnan, Jessica Simpson, och med tanke på hur sjukt framgångsrik hennes klädeslinje har blivit i USA så kan jag faktiskt ge henne min välsignelse till hennes viktuppgång.

 

Om jag drog in En miljard på kläder och skor, skulle jag också skaffa ölmage, sluta sminka mig och ta mig an en 18 årig toyboy som jag glatt skulle visa upp för mina väninnor, så att de i sin tur skulle kunna dra sexistiska skämt om honom när vi  bredbent sitter i bastun och beter oss diriktörs-svinigt.

 

Det är vad jag kallar jämnställdhet! Rock on, Jessica!


Kommentarer
Postat av: Din feta kusin

Om du kallar henne för tjockis så vågar jag inte ens tänka på vad du kallar mig (när jag inte är gravid). Håller väl samma mått som denna Donna så fettso ligger väl högt i topplistan på smeknamn. Skillnaden mellan mig å J är väl de där miljarderna som jag bara drömmer om och som hon sitter å räknar varje dag. Faan vad livet är orättvist. Visst?!!!



/din ännu gravida och ännu fetare kusin

2011-03-21 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0