Inför mitt sjukhusbesök...

...imorgon så har jag förberätt mig väl.

Under inga som helst omständigheter vill jag att läkaren ska känna obehag eller svälja kväljningar när denne undersöker mitt vänstra ben.

Jag har därför;

Rakat benen omsorgsfullt utan att skära mig. Sånt ser så knarkigt ut.

Målat mina tånaglar för att pigga upp endarna på mina clownfötter.

Smörjt in benen med en slags svagt glittrande hudlotion med en speciell formula (Vad är egentligen en formula?)



Nu håller jag bara tummarna för att all denna ansträngning ska vara till nytta. Helst vill jag bli morgondagens mest hygieniska sjukling, helst alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0