Folk är så roliga

Angående denna häxjakt mot SVT:s påstådda röstningsfusk i melodifestivalen, kan jag varmt rekommendera er att besöka Aftonbladets artikel och läsa kommentarerna på vad folk är förbannade för. Inte är det då att deras favoritlåt inte gick vidare, utan irritationen bygger på de "stackare" som ringde på det dyra numret, det som skänker 8.50 till Röda Korset.

"Det här är för jävligt, tre gånger ringde vi på det dyra numret, fatta hur sur man blir!"


Ha ha ha! Bli inte det, ni har ju skänkt nästan 30 kronor till Röda Korset, bra gjort!

Jag gissar att merparten av dessa människor skulle kliva på döendes ungar om de inte fick ut nåt själva av att hjälpa dem.

30 spänn, get over it, eller hämnas i nästa vecka med att inte ringa alls, som några dumskallar också har skrivit i ett pateiskt försök att skrämma upp SVT:s ledning, ha ha ha, folk är så roliga, att dom orkar!




Ska ni vara sura för nåt, borde det vara för att den här coola söderbruden inte rockade vidare till finalen. Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0