Börjar kännas riktigt obehagligt nu!

Jag och Theo har det senaste året känt oss väldigt trakasserade av en man som vägrar att ge sig.

När som helst kan han dyka upp vid vårt hem, hans leende är lika stelt som en Ken dockas och han vägrar att ge sig förrän vi ger honom pengar.

Jag är berädd att utse honom nu till Sveriges mest irriterande människa, LÄMNA OSS IFRED DIN ETTRIGA PEPSODENT LEENDES FJANT!!!

Jag uppmanar alla som känner sig förföljda av den här stalkern att anmäla!

Vi överväger att polisanmäla, tre påminnesler i månaden känns som way över the gräns, lägger upp en bild på hans senaste intrång i vårt hem. Nu bojkottar vi tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Den där typen är riktigt skum! Jag tänker att han borde spara in på det där så kunde massor av djungeldjur få leva lyckliga i sin djungel istället för att den där läskiga typen ska terra oss alla med det där skräpet. Urk!

2011-03-09 @ 19:02:36
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0