Älskling, bara en till...?

Idag publiserades det nytagna bilder på danska kronprinsparet Fredrik och Marys nyfödda tvillingar, 2 månader gamla.

 

Jag tycker ju att Mary är den absolut vackraste prinsessan i hela vida världen, så jag är inte helt förvånad över hur grymt söta hennes kids blev.


Namnen på barnen är hemliga fram till dopet den 14 april, tillsvidare kallas iaf. sonen för Prins Elvis, eftersom de föddes på samma dag och har samma mörka kalufs.

 

Dom som känner till danskjävlarnas historia tror sig bestämt veta att ungarna kommer att få astrista namn såsom, Ingrid och Knut, jag håller tummarna för att de väljer ett fint danskt namn istället tex, Casper, fast där uttalas det ju Käässpär.

 

 

Vi får vänta och se, OM Mary döper sin son till Knut får hon inte längre behålla titeln som världens vackraste prinsessa för mig. Nu har jag verkligen gett henne en tankeställare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0