Vår spis är döende. Och senil.

Det är numera ett väldigt spännande äventyr att försöka laga mat här hemma i lyxvillan.

Vår spis tillåter nämligen bara att en platta i taget blir varm, och det är alltid lika pirrigt att få se vilken det blir.

Stekpanna på minsta pluttplattan? Minsta äggkastrullen på största plattan?

Men det blir bättre; Ibland så stänger spisen av den enda varma plattan som för dagen fungerar, och då måste man vänta till spisen har blivit helt kall innan man som på nåder kan få igång en ny platta.

Så vi har bestämt oss för att köpa en ny. Och med vi, menar jag; jag.
Jag
har bestämt oss för att köpa en ny. Helst en rosa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

En olycka kommer sällan ensam, men nu måste det väl räcka!!Kram Kicki

2011-06-21 @ 11:45:04
Postat av: Anonym

söt spis

2011-06-30 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0