16 flickor kranar rosévin ur 8 dunkar - Lovely!

Smilla bjöd in hundra tjejer, bjöd på massvis med vin, lasagne och hemma gjord tårta.


Jag: Va? har du bakat? Helt själv?!

 

Smilla (med illa dold stolthet): Javisst, helt själv!! (...Besvärad tystnad..) Eeeh alltså, jag har vispat grädden HELT själv, sen stod jag ju bredvid när mamma bakade. Men det är ju jag som har sett till så att tårtan blivit gjord. Fattar ni?

 

Så klart att vi gör, Smillas hembakta tårta var supergod :)

 

Linnéa kom sent, hon trodde inte att hennes man skulle klara av att natta barnen själv...

 

 

Mina forna fotbollskompisar, Heddan och Ellan som jag inte sett på 14 år. Idag är en läkare och en inköpare på HM

Ja, det lät lite lamt att stamma fram att man själv gjort karriär som personlig slav åt en bebis senaste året.

 

Som en liten docka, Sandra sockertopp drack kaffe och njöt av mitt sällskap. Eller...?

 

Jag och lilla sötnosen Alexandra.

 

Jag övervägde att klippa bort mig själv, det faktum att mitt hår ser ut som ett dött djurkadaver på huvudet och att jag håller fast Alex med en slug sängkammarblick gör att Alexandra inte riktigt ser ut att trivas...

 

 

Nya Rebecca hade aldrig träffat oss tidigare, men hon trodde att det nog skulle gå bra ändå, HAHAHAHA!

 

Dessvärre hamnade hon farligt nära mig när vi dinerade, blev korsförhörd på hela sitt livshistoria och släppte därefter inte sitt roséglas med blicken i en sekund. En rar flicka med överlevnadsinstinkt, me like =o)

 

Filippa K var så klart på plats. Elin är numera exportchef för Filippa och reser jorden runt för att kontrollera att gubbarna sköter sig. Hur vågar du? frågade nån försiktigt.


"Höga klackar och en ängels tålamod när de spanska agenterna ska försöka göra sig förstådda på engelska och teckenspråk"

 

Se där...

 

 

 

Dom snyggaste jag vet, Sara och Gisela

 

Jag och Sara roar oss med att krascha bilder och leka titt-ut framför kameran. Skojfriskt.

 

 

Tack för igår, världsklass som alltid! All kärlek!!!

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack hjärtat!!! Det var mycket kärlek här igår. Ett extra tack för att du drog alla verser i ja må hon leva....kände mig lite extra speciell!!! Puss & kram

2011-06-19 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0