Och ett år senare....

...så har Grekland fortfarande inte fattat hur illa i skiten de sitter. Istället gräver de bara ner sig själva än djupare.

De springer omkring på gator och torg och får smisk av polisen, så att det ekar mellan byarna.
De kan inte uppföra sig. De kan inte tänka. De kan, när jag tänker efter, faktiskt ingenting.


Jag skulle vilja skriva något uppmuntrande till dessa förtappade själar, men jag beskrev deras öde så bra förra året, att där inte finns något mer att tillägga, förutom möjligen ett; Ge upp nu för fan. Ni skämmer ut er totalt. Man behöver skämskudde för att titta på ert trams på nyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0