Ni blir inte så bortskämda...

...med trivsamma knivskarpa blogginlägg nu för tiden, men det är såååå fint ute att jag omöjligt kan slita mig från min dagliga syssla; Att ligga i en solstol och göra absolut inget alls. Förutom att skrika på mina barn. Och min man.

Nå.

Idag har min snart åttaårige son simulerat en förlossning till familjens stora glädje.

Han låg ner på trallen och skrevade för allt vad han var värd, samtidigt som han stönade och stånkade;

"Aj som satan nu kommer den, nu kommer den!"

Sedan krystandades han jättefort och flämtade plötsligt;

"Nu känner jag huvudet, jädrans, jädrans, det är en stor rackare"



Och jag och Theo fick sedan beskåda hur vår äldsta son krystade fram en underbart söt liten vinöppnare mellan benen.

Ni kan tro att vi var imponerade. Med jubel och spridda applåder mottog vi vårt första barnbarn, inte helt oväntat, en vinöppnare.


Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!!!!!!

2011-06-30 @ 22:53:00
Postat av: Anonym

vad tittar han på på TV:n? Kanske bäst att kolla/Farmor

2011-07-01 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0