När underklassen inte har råd med en pool...

...har de ofta råd med en vatten-glid-bana!

 

 

Köp på BR Leksaker, ca pris, 300 kronor

 

 

'

Kidsen älskar det, mamman oxå. Enda tills pappan skrek; Akta er ungar nu kommer valen igen!

Bara för att jag inte stannade inom banan, utan fortsatte två meter ut på gräsmattan och såg ut som en val som strandat i sjögräs och jord och lätt generad fick halta upp till barnen och diskret borsta av mig moder jord från min helt perfekt slimmade trebarnsmammakropp.

 

 

Mega kul, köp, köp, köp!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul grej!! Annars kan ni komma till farmor, den poolen har nu 24 gradigt vatten-jätteskönt!!!

2011-06-13 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0