Jag kan inte sluta jogga

Med risk för att ni kommer att vallfärda hit till lilla lyxkvarteret ute på landet, kan jag avslöja att jag äntligen fått reda på vem det är som bor på den stora insynsskyddade tomten nere vid vattnet med den perfekta egna lilla bryggan, med den söta lilla guppande båten.

Det är ingen mindre än dramatenskådisen Thomas Hanzon.
Så nu har jag joggat förbi hans hus fyra gånger utan att se skymten av hans nakna filmkropp vadandes ute i vassen.

Men han finns där, och det räcker för mig...




Min nyfunna granne, Thomas Hanzon, här med dottern Rosanne, som han har med superstjärnan Lena Endre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0