Jag borde förstås stoppa honom...

....men gjort är liksom ändå gjort nu.



Hugo har en ritual här hemma som vi försöker bryta. Han gillar att hälla ut vattnet ur Luddes hundskål över hela köket. Det är rätt irriterande och händer minst en gång om dagen i ett obevakat ögonblick.

Idag hällde han inte ut vattnet. Han drack det istället.

Han hämtade ett par kalsonger som han glatt doppade i hundvattnet så att det stänkte i hela köket sedan sög han i sig vattnet från de dyvåta kallingarna.

Jag tänkte hindra honom, men allt var så lugnt och tyst medan han sög på dem, han var så lycklig, så jag valde att stirra ut genom ett fönster istället.

Innan han gick därifrån slet han, snabb som en ekorre, tag i vattenskålen och hällde ut de sista dropparna på golvet ändå. Som för att lämna sitt visitkort.

Två funderingar;
1) Lite hundvatten som silats genom Björn Borg kan väl inte vara så farligt?

2) Kan detta månne bli en ny rolig aktivitet på svensexor, hundslem genom kallsonger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0