Elaka Anna säger;

Onanera er till söms vänsterpartister!

Det har just visats att Sverige är det mest ojämnställda landet i hela västvärlden när det kommer till förmögenhetsfördelning. Undersökningen gjordes av Luxembourg Wealth Study

4.1 miljoner svenskar saknar reellt personligt skyddsnät om nåt skulle braka åt helvete.
Jag tror att det är fler än så, jag känner så vitt jag vet inte en enda kompis som har en årslön sparad i madrassen, just in case.
Tre månadslöner då? Inte en enda.

Shit vilket kommunistparty vänstern kommer att ha ikväll, nu när de äntligen har fått lite mer fjutt på sin slaka eld.
Äh va fasen, fira ordentligt, släpp ut några vädurskaniner ur sitt fångenskap hos nioåriga giriga småflickor, nu när ni ändå har vind i era Fjällräven ryggsäckar,  Sverige = MEST OJÄMNSTÄLLT i EU, jösses vad det här måste nära era menlösa liv. Puss.

Ett glas vin och en rejält blodig biff på det här, och jag känner att jag ändå kan stå ut i detta ojämnställda land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0