Det är både märkligt och skrämmande...

 

...men inatt sov Hugo hela natten. HEEEELA NATTEN!!!!!!

Fattar ni hur pigg och glad jag har varit hela dagen? Snäll mamma har jag varit, lite bättre mamma än alla andra, gick tom upp halv sju och bakade.
Det blir inte bättre än så här.

Att få sova hela natten är det bästa som har hänt mig sen Hugo föddes. Bättre än alla Sex & the City avsnitt, bättre än mjölkchoklad och bättre än nytvättade lakan i min säng.

Genast gör jag en total helomvändning; plötsligt avskyr jag inte ettåringar längre. Plötsligt tycker jag att det är så trevligt att ha en toddler, så trevligt att jag, och det här är väldigt märkligt och skrämmande (men mest för Theo), genast känner att det inte skulle vara helt fruktansvärt om jag blev gravid igen.

Om ni ser Theo på Huddinge sjukhus, stegandes mot herrkliniken med en vild stressad panisk blick; hejda honom.
Innan han slår knut på sin vattenslang vill jag ha hans bästa simmare på burk.
Just in case....

Kommentarer
Postat av: sarak

Vad fin du är på de här korten :-)

2011-06-10 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0