Besvikelsen är stor här hemma



Medan jag och Theo var iväg på bröllop, var stora killarna väl omhändertagna ute på Solsidan. Lite för väl omhändertagna visade det sig.

Under helgen som gick har de boxats, åkt båt, gått på bio, designat egna t-shirts, spelat fotboll, badat i havet, ätit pannkakor och lekt med en liten hundvalp.

När vi kom behövde vi inte direkt dämpa jublet, istället frågade killarna försiktigt om det fanns nån möjlighet att vi bara kom på besök, och snart skulle gå igen?

Men så var det ju inte, det var slut på det roliga och de tunga ljudliga suckarna kunde inte låta vänta på sig. Stackars våra barn, som att bli tillbaka skickade till barnhemmet.

Hemma hos paret Dannika (killarna har satt ihop deras namn, så fyndigt)

 

Jag kommer att hämnas genom att hyra hela Gröna Lund när jag ska sitta barnvakt åt Dannikas ungar. Bada ska dom få göra i varm milkshake, sover gör vi i en liten mysig jungelhydda som vi bygger tillsammans utan att jag tappar tålamodet.

Ha! In their face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0