Vår dag i bilder


"Luta dig lite tillbaka Casper, du skymmer din bror"

 

"Men mamma, hur länge måste jag sitta så här...?"

 

"Ssssccchhh, du förstör det här underbara fotoögonblicket för mamma"

 

 

Tarmen Casper badar




Smilla och Jag, lätt dom snyggaste brudarna på stranden, lätt! (Vi var alltså heeeelt ensamna)

 

 





Niclas grillar korv åt oss som den grottman han är...


...och vi andra marknadsför korven med våra bredaste leenden. Tydligen.

 

Nåja, inte alla, Peter var mer rädd för korven, kanske lite för Smilla också...?

 

 

Peter med sötnos William

 

 

"Jag passar på och tar en bild nu, nu när ni ligger ner och era magar är så platta, smart va?"

 

Lång tystnad. Jag tror att Niclas min säger allt.

 

Tattarlägret som fick de övriga barnfamiljerna att packa ihop sina prydliga handdukar och lämna oss ifred. Så bra att de hajade vinken.

 

 

Avslutningsvis så matade gössarna fåglarna med korvbröd. Det var som en klassisk FF fest när man gick i sjuan, som spårar ur totalt.

 

Först var där bara 10 fågelkompisar som var bjudna sen spreds ryktet och rätt som det var cirkulerade det 500 måsjävlar över våra huvuden.

 

Det var helt klart dax att dra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha det skönt! Hur går det med försäljningen? Theo får gärna ringa!/Kram Kicki

2011-07-07 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0