Premiärfika på nyspikad trall!

TaDaa!!!


Miss Jennifer visar med illa dold stolthet upp altanen som hennes man dom har byggt kring lyxvillan. Så jävulskt bra blev det, att den nästan förtjänar ett besök av mig varje dag. Jag är säker på att värdparet håller med.


Alltså, världens ballaste altan och så den här?! En skev stege som trappa upp till den fantastiska utsikten över ägorna. Vad är det för fel på vännerna våra? Unna er en snygg trappa och mottag mitt nådiga gillande. Ser jag ut som en flicka som gärna vinglar upp på en ranglig stege? Jag vägrar.


Jennie hade bakat, och bakat, och bakat, och...


MEN det finns inte en chans att jag tänker lämna över "Bästa Hemmafrun - Medaljen"  frivilligt utan kamp. Nästa gång kommer familjen till oss och då ska Jennie få smisk. Smisk med 7 sorters hembakta kakor, som jag inte ber Theos personal att baka.


Som den hippie till mamma jag är såg jag inga hinder för att min lille ettåring skulle få leka på byggarbetsplatsen.



Den stolte trallsnickaren tillika ägornas herre.



Bästa kompisarna, Ludde och Tusse



Och så här glad blir jag när jag blir matad, trugad och tvingad att äta Jennifers hembakta bullar :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0