Till er olyckliga människor...

...som inte hade den stora förmånen att vara bjudna till oss på middag igår, kan jag bara säga; My God ni missade något!!!

Theo slaffsade ihop värsta skaldjurspastan och hela tiden sa han; "Antingen blir det jävulskt gott. Men det kan också blir jävligt äckligt."

 

 


Och jag kan säga som så, att det blev så galet gott att jag ville slicka rent kastrullen och eventuellt smeta in lite sås på Theos privata delar. Men vi hade gäster, så jag besinnade mig.

 

 

Men det slutade inte där. Min man bakade även matbröd med oliver, mozzarellaost och flingsalt.


Slutsats; Alltså det känns så grymt orättvist att ni missade detta. Ni hade älskat det. Synd att ni inte blev hitbjudna. Synd.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Theo verkar ha kommit till nåder igen!

2011-07-19 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0