Så här såg vi ut förr i tiden

Min teknikexpert till vän kunde såklart få våra bilder från vår utflykt idag, att se lite mer romantiska och 1800-tals aktiga ut, tack vare en ny app som hon pulat in på nåt vänster i sin telefon. Ja. Jag var djupt imponerad.

 

(För er som föddes innan 60 talet kan jag berätta att en "app" är en förkortning för applikation, man laddar hem dem till sin dator eller moderna telefon med pekskärm, och sen har man roligt.)

 

 

Erkänn att det är lite kul... Jo, lite tycker ni allt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja men vad heter app'en då da?!

2011-07-20 @ 13:20:50
Postat av: Sarak

retro camera... till adroider inte Iphone

2011-07-20 @ 18:23:56
Postat av: Camilla

Typiskt! Tack för svaret! :)

2011-07-20 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0