Kvällen i bilder

Theos bror Niclas med familj kom på besök.

Niclas försöker befrukta sin fru med tungan.




Min svägerska, Isabelle, utan Niclas i ansiktet.




Theo fyllde jättetomater med quinova, fetaost, oliver, och annat smarr, hur gott som helst!




Isabelle berättade att vi svenskar dricker som svin under semestern. Hon jobbar som lärare, så allt hon säger är sant.


Enligt en undersökning är det mer eller mindre det enda vi gör om dagarna. Spontant tycker jag att det låter trevligt och helt i linje med min mycket stränga religion; Ta´t lugnt så grillar vi och sippar rosé.

MEN om det inte känns lugnt längre, kan du snegla här nedan på våra semestervanor och fundurera på om du dricker mer än du har trevligt....


Kvinnor = 9 glas rödvin i veckan
Män = 14 glas rödvin i veckan

OBS! Under semestern, annars bör du drick ca 3 glas vin i veckan. Men 3 glas är en mänsklig rättighet, om jag ska citera ur bibeln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi väntar på inbjudan!

2011-07-10 @ 13:25:00
Postat av: Anonym

Var är familjen?Ser bara två vuxna!

2011-07-10 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0