Jag skulle bara...

Jag svor dyrt och heligt att jag skulle ut och jogga 8 km ikväll. Var superpeppad, käkade kolhydrater och meddelade min man att han minsann skulle få lägga barnen själv ikväll.

 

Och det fick han. Inte för att jag var ute och sprang, utan för att jag somnade på soffan när jag bara skulle prova att blunda med ögonen i 20 sekunder för att ladda energi.

 

Nu efter tre timmars ljuvlig sömn, 0 insprugna km och ett stillsamt hus med sovandes barn känns det rätt okej ändå. Eftersom att mamman somnade före barnen så har barnen kommit och pussat på mig istället och sagt godnatt.

 

Sötisar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyllo dig!

JAg skulle kunna betala många guldpengar för att byta med dig. Por favor, lite sömn tack!

2011-07-07 @ 21:53:10
URL: http://www.wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0