H&M skickar sms

H&M skickar sms till mig. Tydligen har dom mitt nummer, fråga mig inte hur, men titt som tätt plingar det till.

"Just nu får DU 20% rabatt på en valfri vara, gäller tom 24/7"

Det var ju väldigt snällt.

Sist i butiken hamnade jag dock lite i onåd hos kassörskan tack vare deras sms.



Kassatjejen: Så, nu gäller bara sms:et för EN vara så nu får jag be dig att du raderar ditt sms.

Jag: Aldrig i livet. Hur ska jag då kunna åka vidare till alla era andra butiker och handla till 20% rabatt?

Kassatjejen:
Men så kan du inte göra. Det står klart och tydligt att det gäller för EN valfri vara. Så nu vill jag se att du raderar. Visa!

Jag: Jag absolut vägrar. Med det här sms:et kan jag rensa era butiker till rena vrakpriser. Och redan imorgon kommer du att ha glömt bort hur jag ser ut, du kanske kommer ana att det är jag som kommit tillbaka för att tjuva mer rabatt , men du kommer aldrig riktigt att kunna veta om det är jag eller inte.

Kassatjejen(nu uppenbart irriterad): Tro mig, jag kommer aldrig, aldrig att glömma dig!

Utan ett uns humor. Ofattbart.


Är de så underbetalda att de inte ens kan förstå lite vanligt bedrägeriskoj?


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Får du också sådana sms? Jag som trodde att det bara var jag som var speciellt utvald! Nu blev jag lite besviken och kommer vägra handla där något mer. Så du kan låna min telefon och handla igen. Bara för att få tyst på henne, liksom.

2011-07-21 @ 15:03:54
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0